zondag 28 augustus 2016

Weer een poncho gehaakt

                           Omdat dat de vorige poncho groter uit gevallen is,

                  ben ik toch maar weer aan 'n nieuwe poncho uit hetzelfde boek begonnen,

                                       maar nu met het garen Phildar Partner 3,5.

                                             Hij valt nu idd. 'n stuk kleiner uit.



                          Ik vind de kleuren die ik gekozen heb weer super leuk.

                            Omdat ik geen kleinkinderen heb van die leeftijd,
                                  gaat deze in december mee naar 'n beurs.
                                              Is ie gewoon op tijd klaar.


                Zie mijn vorige berichtje over het boek waar dit patroon uit komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten