woensdag 17 mei 2017

Stardust Pearl Rose sjaal

                                Eindelijk is de stardust pearl rose  sjaal dan toch af.


          Komt ook wel dat ik niet genoeg garen had, dat heeft wel even opgehouden.


Laat  ik 'm gewoon 2,10 mtr. of probeer ik nog ergens 'n bol met hetzelfde verfbad bij te krijgen?


                                                         Dat was voor mij de vraag...


                         Uiteindelijk heb toch maar besloten om een bol extra er aan te maken,
                       omdat ik het pakket had gekocht om maat 3 te maken , dat was 2, 40 lang.













               Op de groep haakwerkje had ik ook al van iemand gelezen met hetzelfde probleem.


                    Ik ben ook nog in een brei winkel geweest om te vragen of ze dit garen hadden,
                                maar ze hadden het niet, maar konden het wel bestellen.
                                   Alleen wist ze dan niet of het t zelfde verfbad had.


                              Meestal zei ze heb je bij n pakket véél te veel garen.




             Ze zei er wel bij, dat ik diegene waar ik t pakket van had moest bellen, of mailen,
      want zei ze, of je nu los haakt of wat strakker, in een pakket moet wel genoeg garen zitten.
                                         En 30 cm. verschil is wel hééél veel verschil.


                                    Uiteindelijk is er nog bijna n halve bol extra in gegaan,
                                 want ik moet de sjaal ook nog met hetzelfde garen omhaken.


                       Heb ik dus gedaan, gemaild, want kon geen tel. nr. vinden.
                  Maar dan zeggen ze er staat geen maat bij, en dit is op onze hand gehaakt.


                                              Het pakket heb ik van :bij tante roos.


                                    Heb er nog n pakket besteld van n omslagdoek,
                            dus ben wel benieuwd of ik hier genoeg garen voor heb.
                   Ik denk dat ik zo wie zo n nog grotere maat haaknaald moet pakken.






                                   Mij sjaal is wel super mooi geworden uiteindelijk.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten