zaterdag 16 september 2017

sjaals gehaakt

Was begonnen met een sjaal voor mijn manneke te haken, maar helaas vond hij 'm te lang.


Ik dacht ga ik niet uithalen, dus maar aan een tweede sjaal begonnen, maar dan korter.


               Vandaag is de sjaal voor mijn man helemaal af met franjes en al eraan.






                                  De franjes vind ik ook altijd best wat tijd in gaan zitten.


                                            Patroon is van Nady's Creaties ,  fijn patroon.


                                            De andere sjaal heb ik natuurlijk ook afgemaakt,
                                        en net als de vorige hier ook 'n paar extra toeren gedaan,
                                            omdat ik 'm anders een beetje aan de smalle kant vind.
                                                Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.


           Hier onder een foto van de andere sjaal, waar ik nog geen franjes aan heb gemaakt.




                                                De kleurstelling is net even wat anders.


                                                                   Begin van de sjaals.








                                       Hierboven de breedte , zoal het patroon 't aan geeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten