vrijdag 27 oktober 2017

kerstballen gehaakt

                                  Ben met heel veel dingen tegelijk bezig op dit moment.


                                  Kerstsokken  en kerstballen,van de hippe haaknaaldjes,
                                  en nog andere kerstballen,   maar het is heel veel werk,
                                  vooral om het er allemaal op te naaien, moet ik ook echt
                                        voor gaan zitten en dus ook de tijd voor hebben.
 
                        Maar langzaam aan gaat het wel iets worden, het begin is er in ieder geval.


                          Daar tussendoor kwam ook nog de Cal van Haak met ons mee: de kerstlaars.


                    Als eerste ben ik aan  een paar leuke kerstballen begonnen en die zijn nu ook klaar.


                                                  Saampjes op de foto.



                                                               De eland.





                                                         en hieronder de beer.




Mijn kleinzoon Sven wilde ze al gelijk mee nemen, maar pas na sinterklaas heb ik gezegd..
                                                Kan ik ze zelf nog even bewonderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten